top billede

et kald fra gjensidige

Folie er et genialt materiale når du vil gøre dig bemærket i verden. Vores montører kan foliere alt fra biler til containere!

Inviteret til fest

Vi bliver ofte tilkaldt når virksomheder lancerer nye produkter. Lanceringer betyder nemlig tit fest og opsigtsvækkende informationsmateriale. I april blev vi netop derfor kontaktet af Gjensidige forsikring: De skulle bruge vores hjælp, til at markere åbningen af et nyt telefoncenter og deres udvidede åbningstider. Vi er vilde med denne type opgaver, da der her er plads til at være ekstra kreativ og eksperimenterende. 


Lokalerne i fokus

Da vores kundekonsulent besøgte Gjensidige blev hun meget inspireret af de lyse og rummelige lokaler. Hjemme på trykkeriet blev hun derfor enig med vores grafiker om at elementer som folie og skilte skulle tage afsæt i lokalernes indretning.

 

Luftigt & organisk

Luftigt som lokalernes arkitektur og organisk som Gjensidiges mange indendørs træer – dette blev rettesnoren i vores brainstorm.


Vi lavede en telefon-figur i 12 mm birkefiner med dertilhørende træfødder. Træets årer kan ses igennem farven, hvilket giver et rigtig flot og levende udtryk. På den ene side står Gjensidiges budskab og på den anden side er det ren grafik, for at undgå det blev for tekstungt.


Folien Gjensidige Forsikring havde bestilt til gangbroen, lavede vi frostet folie med konturskårede motiver, så det spillede sammen med husets mange lysindfald.  På facaderne ind til call-centeret ville vi gerne fokusere på budskabet. Her brugte vi derfor taleboblen som element og lavede den i folie printet på begge sider, så budskabet både ses ude og inde fra call-centeret. 


Både Gjensidige Forsikring og vi selv, var meget tilfredse med det samspil vi formåede at lave mellem informationsmaterialets teksturer og lokalernes indretning, samtidig med at budskabet tydeligt blev delt i hele bygningen.


Ovenfor ses et billede af det endelige resultat på gangbroen og til højre ses det mockup vi sendte kunden.